.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه‌هاي مراسم توديع مظاهری

مراسم معارفه رييس كل جديد بانك مركزي صبح امروز با حضور رييس جمهوري، معاون اول، برخي وزرا و جمعي از نمايندگان مجلس و مديران عامل بانكها برگزار شد.
به گزارش ايرنا، رييس جمهوري در اين مراسم از خدمات طهماسب مظاهري رييس سابق تجليل كرد و محمود بهمني به عنوان رييس كل جديد بانك مركزي معرفي شد.

** طبق يك عادت ديرينه مراسم‌هاي توديع و معارفه، مظاهري به عنوان سخنران نخست اين مراسم پشت تربيون رفت و به ارايه گزارش و نظرات خود در خصوص مسايل اقتصادي و سيستم بانكي كشور پرداخت.

** مظاهري در بخشي از سخنانش گفت: تمامي تلاش‌ها و زحمات دولت و مسولان بانكي براي خدمت به مردم است و من فراموش نمي‌كنم كه بارها رييس جمهوري از من خواست كه خدمت به مردم را هميشه در سرلوحه برنامه هايم داشته باشم.
رييس كل سابق بانك مركزي تصريح كرد : من همواره اين توصيه رييس جمهوري را مورد نظر داشتم و بعد هم با خنده ادامه داد: من در دوران مسوليت هايم همه چيز را ياد گرفتم الي اينكه ياد نگرفتم كه چگونه مسوليتم را نگه دارم اين سخن مظاهري باعث شد كه حاضران در اين مراسم براي او كف بزنند.
دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري كه به عنوان دومين سخنران پشت تربيون قرار گرفت، از زحمات مظاهري تشكر كرد و آقاي بهمني را فردي لايق و باتجربه براي جايگزيني وي معرفي كرد.
رييس جمهوري در ابتدا سخنراني خود با اشاره به اظهارات آقاي مظاهري كه در ابتداي سخنانش گفته بود نمي‌خواهم به گزارش عملكرد بپردازم و تنها چند نكته را يادآور مي‌شوم، به مذاح گفت: آقاي مظاهري اعلام كرد كه نمي‌خواهد گزارش بدهد، اما سخنراني او ‪ ۴۷‬دقيقه طول كشيد،اي كاش گزارش كار مي داد.
اين مزاح رييس جمهوري باعث خنده حاضران درجلسه و خود مظاهري شد.

** رييس جمهوري همچنين با اشاره به اظهارت مظاهري در خصوص نظام بانكداري كشور، گفت: بخش قابل توجهي از سخنان رييس سابق بانك مركزي مورد تاييد و قبول من است اما بخشي از نظرات ايشان مخالفان جدي در ميان كارشناسان اقتصادي دارد و من هم با آن موافق نيستم.

** احمدي نژاد اعلام كرد مظاهري در يك سال گذشته بيش از شش بار به صورت نامه و يا شفاهي استعفا كرد و بالاخره ما هم ناچار بوديم براي پيشبرد امور تصميم‌گيري كنيم.

** در پايان مراسم به رسم يادبود لوح تقديري از سوي رييس جمهوري به مظاهري داده شد و حكم مسوليت بهمني نيز به عنوان رييس كل جديد بانك مركزي به وي ابلاغ شد.

** رييس كل سابق بانك مركزي زماني كه لوح تقدير خود را از رييس جمهوري دريافت كرد بعد از احوالپرسي پاياني خود با رييس جمهوري از سن پايين آمد اما مجري اين مراسم بار ديگر از آقاي مظاهري خواست كه به جايگاه بياييد و گفت: يك تابلوي فرشي نيز همكاران شما تهيه كرده‌اند كه به رسم يادبود به شما تقديم كنند. مظاهري هم با چهره‌اي خندان دوباره برگشت و اين لوح را هم از دست رييس جمهوري گرفت.
در پايان مراسم زماني كه رييس جمهوري مي‌خواست بانك مركزي را ترك كند، تعداد بسيار زيادي از عكاسان، خبرنگاران و كارمندان بانك منتظر بودند تا رييس جمهوري به ميان آنها بيايد، همين كه احمدي نژاد از درب اصلي بانك بيرون آمد عكاسان براي گرفتن عكس‌هاي بيشتر از رييس جمهوري او را احاطه كردند، خبرنگاران تلاش مي‌كردند با او مصاحبه در جمع بگيرند و برخي از كارمندان هم مشكلات كاري خود را او در ميان گذاشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.